Skip to main content

Zapisy/ rekrutacja

Zapraszamy do naszego domowego, kameralnego przedszkola.

Nasze przedszkole to drugi dom dla Twojego dziecka !!!

Pierwszeństwo w przyjęciach do przedszkola ma rodzeństwo dzieci chodzących już do przedszkola.
Warunkiem przyjęcia dziecka jest wypełnienie karty zgłoszenia oraz podpisanie umowy o świadczeniu usług dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych.

W ramach czesnego oferujemy pięć nielimitowanych posiłków przygotowywanych w naszej kuchni oraz zapewniamy opiekę,zajęcia dydaktyczno-wychowawcze, opiekę psychologa,  spotkania z ciekawymi ludźmi-zawodami oraz:

  • Rytmika, prowadzona metodą Carla Orffa

  • Język angielski codziennie

  • Taniec nowoczesny

  • Zajęcia teatralne - pobudzają kreatywność dziecka i rozbudzają jego wyobraźnię poprzez pokazywanie całych historii. To przede wszystkim fantastyczna zabawa. Poprzez zabawę uczymy się pokonywać nieśmiałość, zaakceptować siebie i swoje pomysły. Dodajemy odwagi, by jeszcze lepiej radzić sobie na scenie, w grupie rówieśników i życiu codziennym. Ćwiczymy przy tym prawidłową wymowę, by mówienie i opowiadanie sprawiało nam prawdziwą radość.

  • Religia (dla chętnych)

  • Gimnastyka ogólnorozwojowa z elementami korektywy

  • Gimnastyka ogólnorozwojowa 

  • Ceramika - zajęcia rozwijają zmysł dotyku i orientacji przestrzennej, kształcą wrażliwość na barwy, formy, jak i poczucie estetyki. Dzieci mają okazję ćwiczyć zdolności manualne oraz poznają cały proces tworzenia z gliny w różnych technikach ceramicznych. Jeśli dziecko ma problemy manualne, to glina doskonale nadaje się do wytrenowania sprawności rączek i palców w taki sposób, aby przygotować każdego młodego artystę do nauki pisania.

  • Spotkania z psychologiem 4 x w miesiącu

  • Wycieczki

  • Teatrzyki

  • Koncerty

  • Codzienne ćwiczenia ruchowe -   rozwijając sprawność ruchową dziecka wpływamy jednocześnie na jego rozwój umysłowy. Tak więc poprzez ruch ćwiczymy z dzieckiem jego zdolność logicznego myślenia, poprawiamy koncentracje, pamięć i pomagamy zdobywać nowe umiejętności. Ćwiczenia dla dzieci zarówno edukacyjne, jak i ruchowe wpływają pozytywnie na rozwój dziecka, dlatego tak ważne jest, aby traktować je jako częstą formę zabawy.

  • Sensoplastyka – to zajęcia plastyczne mające na celu pobudzić wszelkie możliwe zmysły. Zajęcia przede wszystkim wspierają samodzielność, wspierają rozwój zmysłów, uczą wychodzenia ze schematów, poznawania nowych form wyrazu, wspierają rozwój poznawczy, wzmacniają wiarę we własne możliwości, pokazują, że można wprowadzać zmiany, ulepszenia, eksperymentować.

     

 


Zajęcia dodatkowe- nieobowiązkowe poza czesnym to:

  • Balet - ćwiczenia baletowe pomagają wyrobić prawidłową postawę ciała – dzieci nabierają nawyku chodzenia wyprostowanym, dzięki czemu nie mają problemu z garbieniem się, a wady postawy są korygowane. Zajęcia baletowe uczą także jak prawidłowo się poruszać – z gibkością, lekkością, ale także i pewnością, jednocześnie kształtując i wzmacniając stopy dziecka (m.in. ćwiczenia wspomagają leczenie płaskostopia podłużnego). Dodatkowo poprzez wykonywane układy dzieci zyskują podczas treningów dobrą koordynację ruchową, nabierając przy tym umiejętności koncentracji i skupienia. Oprócz wpływu na fizyczność, balet ma również bardzo dobry wpływ na psychikę dziecka. Przede wszystkim dziewczynka nabiera pewności siebie i poprzez taniec łatwiej jest pokonać jej własną nieśmiałość.

  • Szachy - królewska gra w szachy sprzyja wszechstronnemu rozwojowi dziecka - kształci pamięć, umiejętność abstrakcyjnego i logicznego myślenia, rozwija kompetencje matematyczne i wyobraźnię przestrzenną. Dlatego też wpływa na rozwój intelektu, zwiększa aktywność umysłową, rozbudza twórcze zdolności.

  • Judo - to zajęciarozwijające bardzo wszechstronnie ze względu na różnorodne formy ćwiczeń.  Zajęcia obejmują ćwiczenia ogólnorozwojowe, gimnastyczne, akrobatyczne, siłowe, zwinnościowe, gibkościowe. Judo rozwija u młodego człowieka wiele cech zarówno fizycznych jak i intelektualnych takich jak: zwinność, siłę, wytrzymałość, szybkość, spostrzegawczość, odwagę, odporność, koncentrację itp. Oprócz niezaprzeczalnych korzyści psychologicznych jakie niosą ze sobą ćwiczenia w judo,  trenowanie judo zwiększa u dzieci pewność siebie, zmniejsza ilość zachowań niepożądanych w domu, przedszkolu  i szkole, rozwija zdolności motoryczne i poznawcze, rozładowuje nadmiar energii. Dodatkowo wspaniale uzupełnia proces integracji zmysłów, które powszechnie są wypracowywane na zajęciach SI (Integracji Sensomotorycznej).

  • Terapia logopedyczna - obejmuje swoim zasięgiem całość specyficznych, zamierzonych oddziaływań ukierunkowanych na usunięcie wszelkich zakłóceń procesu porozumiewania, tj. od prostych wad wymowy do niemożności mówienia włącznie. Oddziaływania te mają na celu: usuwanie zaburzeń mowy, przywracanie mowy w przypadku jej utraty, nauczanie mowy, która się nie wykształciła, wyrównywanie opóźnień rozwoju mowy, wypracowanie odpowiedniego poziomu sprawności językowej, likwidację przyczyn i skutków pierwotnych oraz skutków wtórnych, do których zalicza się zarówno psychologiczne, jak i pedagogiczne konsekwencje zaburzeń mowy. Zajęcia prowadzone są dla dzieci po przeprowadzeniu badań przesiewowych i odbywają się indywidualnie w sali zajęć logopedycznych.

  • Język angielski zaawansowany

  • Zajęcia z integracji sensorycznej - Jeśli kilkulatek nie lubi się huśtać, niezgrabnie biega, bardzo przeszkadzają mu metki w ubraniach? To mogą być objawy kłopotów ze zmysłami, czyli z integracją sensoryczną. Dziecko może też się bać wchodzić na drabinki, często się potykać i wciąż przewracać przedmioty, po które sięga. W dodatku nie lubi rysować i kąpać się w ciepłej wodzie. Dziwne? Niekoniecznie. Takie problemy nie muszą wcale znaczyć, że masz trudne dziecko albo że jest ono mniej inteligentne niż rówieśnicy, którzy dobrze funkcjonują i nie mają z podobnymi zadaniami kłopotów. W przypadku niektórych dzieci powodem problemów jest nieprawidłowe przetwarzanie wrażeń zmysłowych. Bo to właśnie one mają wpływ na to, jak dziecko radzi sobie na co dzień. Terapia integracji sensorycznej określana jest mianem „naukowej zabawy”. Podczas sesji dziecko huśta się w hamaku, toczy w beczce, jeździ na deskorolce czy balansuje na kołysce. Przez zabawę przyjemną i interesującą dla dziecka dokonuje się integracja bodźców zmysłowych oraz doświadczeń płynących do ośrodkowego układu nerwowego, co pozwala na lepszą organizację działań. Zajęcie te prowadzone są indywidualnie dla dzieci, które mają diagnozę integracji sensorycznej.

 
Wszystkie zajęcia prowadzone są przez  wysoko wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę.
Nasze przedszkolaki wraz z nauczycielami przygotowują i  uczestniczą w uroczystościach takich jak:

  • Dzień Mamy i Taty,

  • Dzień Babci i Dziadka,

  • Mikołaj,

  • Bal karnawałowy

  • Zakończenie roku szkolnego

  • Jasełka,

  • Przedstawienia świąteczne,

  • Zajęcia otwarte z rodzicami,

  • Teatr Wielkich Pociecha – przedstawienia w wykonaniu rodziców,

  • Piknik rodzinny,

  • Pożegnanie absolwentów

Bierzemy udziały w konkursach i akcjach charytatywnych