Rekrutacja

Rekrutacja / zapisy


Zapraszamy do naszego domowego, kameralnego przedszkola.

Nasze przedszkole to drugi dom dla Twojego dziecka !!!

Pierwszeństwo w przyjęciach do przedszkola ma rodzeństwo dzieci chodzących już do przedszkola.
Warunkiem przyjęcia dziecka jest wypełnienie karty zgłoszenia oraz podpisanie umowy o świadczeniu usług dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych.

W ramach czesnego oferujemy pięć nielimitowanych posiłków przygotowywanych w naszej kuchni oraz zapewniamy opiekę, zajęcia dydaktyczno-wychowawcze, opiekę psychologa,  spotkania z ciekawymi ludźmi-zawodami oraz:

  • Rytmika, prowadzona metodą Carla Orffa – Doskonałym narzędziem, wpływającym na kreatywność i rozwój fizyczny dziecka, jest muzyka. Towarzyszy mu ona prawie na każdym kroku: podczas występów, codziennych zabaw ruchowych, w trakcie porannej gimnastyki, wyliczanek czy wierszyków. Doskonałym rozwiązaniem w pracy nauczyciela jest metoda Carla Orffa, która niezwykle skutecznie wpływa na aktywizację ruchową dziecka i jego muzykalność. Cała koncepcja pedagogiki muzycznej wg. Orffa opiera się na trzech zasadach: kształcenie poprzez zabawę, rozwijanie muzykalności dzieci, integracja muzyki, słowa i ruchu..
  • Język angielski codzienniezajęcia nie stają się przykrym obowiązkiem, a wydarzeniem, na które dzieci czekają z niecierpliwością. Zajęcia te przebiegają w formie zabawy, w związku z tym motywacja do nauki i zdobywania kolejnych kompetencji językowych nie maleje. Zdajemy sobie sprawę, że, by przedszkolak przyswoił jakąś wiedzę, musi jej doświadczyć wieloma zmysłami. Dokładamy wszelkich starań, aby zajęcia były zróżnicowane i ciągle zaskakiwały.
Co robimy na języku angielskim?
 
  •  Śpiewamy piosenki – wesołe, wpadające w ucho melodie, połączone z prostym do zapamiętania tekstem i określonymi gestami, to najszybsza droga do zapamiętania oraz utrwalenia nowych słów, a nawet całych zwrotów.
  • Gramy w gry (memory, bingo, kalambury, itp.) – element współzawodnictwa, a także grupowa współpraca bardzo motywuje i pozwala skupić się na celu, jakim jest przyswojenie nowego słownictwa.
  • Czytamy książki – posiadamy w naszym przedszkolu zbiór bardzo wartościowych i pięknie wydanych książeczek anglojęzycznych, który wciąż się powiększa. Dzieciaki uwielbiają słuchać prostych opowieści, dźwięcznych wierszyków i oglądać ich barwne ilustracje.
  •  Ruszamy się – ponieważ dla dzieci ruch jest bardzo ważny, zajęcia również przebiegają aktywnie. Urządzamy wyścigi, szukamy w sali określonych przedmiotów lub kolorów, wcielamy się w różne role.

 
  • Taniec nowoczesny – jest jednym ze sposobów przeżywania i przekazywania emocji. Jest formą zabawy i odprężenia, umożliwia regenerację sił fizycznych, psychicznych oraz podnosi sprawność ruchową. Dziecko od najwcześniejszych lat odczuwa potrzebę ruchu, a muzyka dodaje specjalnego wyrazu tym ruchom. Dziecko poruszając się zgodnie z nakazami muzyki odczuwa ją bardziej aktywnie i łatwiej rozumie jej charakter. Duża swoboda ruchu podskoki, bieg, chód, muzyka działają na wyobraźnię dziecka , dostarczają dodatkowych bodźców i przeżyć emocjonalnych.
  • Zajęcia teatralne – pobudzają kreatywność dziecka i rozbudzają jego wyobraźnię poprzez pokazywanie całych historii. To przede wszystkim fantastyczna zabawa. Poprzez zabawę uczymy się pokonywać nieśmiałość, zaakceptować siebie i swoje pomysły. Dodajemy odwagi, by jeszcze lepiej radzić sobie na scenie, w grupie rówieśników i życiu codziennym. Ćwiczymy przy tym prawidłową wymowę, by mówienie i opowiadanie sprawiało nam prawdziwą radość.
  • Religia (dla chętnych) – wprowadzenie dziecka w życie religijne, w poznanie wiary, modlitwy i liturgii. Nauka religii ma również służyć wspomaganiu rozwoju moralnego dziecka i kształtowaniu jego życia we wspólnotach społecznych, np. w rodzinie, w Kościele czy grupie przedszkolnej. Na religię chodzą tylko i wyłącznie dzieci, których rodzice wyrazili chęć uczestnictwa. 
 
  • Gimnastyka ogólnorozwojowa – ma na celu podniesienie sprawności fizycznej, kondycji  i koordynacji ruchowej dzieci oraz kształtowanie prawidłowej postawy ciała. Zajęcia z gimnastyki ogólnorozwojowej mają za zadanie rozwinąć w  dziecku cechy psychomotoryczne takie jak, orientacja w przestrzeni, zręczność, refleks i spostrzegawczość. Gimnastyka ogólnorozwojowa wzmacnia organizm oraz umożliwia pozytywne rozładowanie napięć psychicznych dzieci  oraz powoduje obniżenie poziomu stresu. Podczas zajęć, dzieci kształtują wszystkie partie ciała, poprawią swoja kondycję, napełniają się energią na cały dzień i poprawią swoją sprawność fizyczną. Gimnastyka kształtuje nie tylko ciało, ale i umysł wzbudzając w dziecku prawidłowe nawyki oraz rozwijając pozytywną postawę wobec aktywności fizycznej.
 
  • Ceramika – zajęcia rozwijają zmysł dotyku i orientacji przestrzennej, kształcą wrażliwość na barwy, formy, jak i poczucie estetyki. Dzieci mają okazję ćwiczyć zdolności manualne oraz poznają cały proces tworzenia z gliny w różnych technikach ceramicznych. Jeśli dziecko ma problemy manualne, to glina doskonale nadaje się do wytrenowania sprawności rączek i palców w taki sposób, aby przygotować każdego młodego artystę do nauki pisania.
 
  • Spotkania z psychologiem 4 x w miesiącu
  • Wycieczki – wycieczki przedszkolne tworzą okazję do nauki uważności i przestrzegania różnorodnych zasad bezpieczeństwa. Jest ono bowiem zawsze na pierwszym miejscu podczas organizacji wszelkich aktywności przedszkolnych. Każda aktywność poza budynkiem placówki będzie źródłem wielu bodźców.
 
  • Teatrzyki – wprowadzenie dzieci w świat sztuki poprzez zabawy teatralne przynosi im wiele korzyści, rozwija wyobraźnie, doskonali mowę, , która staje się wyrazista i melodyjna, sprzyja umuzykalnieniu, rozwija płynność ruchów oraz zwiększa poczucie własnej wartości, jest również okazją do wspaniałej zabawy, dając wiele satysfakcji.
 
  • Koncerty – Głównym celem koncertów edukacyjnych jest rozwijanie wyobraźni muzycznej, zapoznanie z podstawowymi informacjami z zakresu wiedzy o muzyce, instrumentach muzycznych oraz twórczości kompozytorów. Przekazywane jest to w sposób zrozumiały odpowiednio do wieku dzieci, w zabawnej formie.
 
  • Codzienne ćwiczenia ruchowe –   rozwijając sprawność ruchową dziecka wpływamy jednocześnie na jego rozwój umysłowy. Tak więc poprzez ruch ćwiczymy z dzieckiem jego zdolność logicznego myślenia, poprawiamy koncentracje, pamięć i pomagamy zdobywać nowe umiejętności. Ćwiczenia dla dzieci zarówno edukacyjne, jak i ruchowe wpływają pozytywnie na rozwój dziecka, dlatego tak ważne jest, aby traktować je jako częstą formę zabawy.
  • Sensoplastyka – to zajęcia plastyczne mające na celu pobudzić wszelkie możliwe zmysły. Zajęcia przede wszystkim wspierają samodzielność, wspierają rozwój zmysłów, uczą wychodzenia ze schematów, poznawania nowych form wyrazu, wspierają rozwój poznawczy, wzmacniają wiarę we własne możliwości, pokazują, że można wprowadzać zmiany, ulepszenia, eksperymentować.

Zajęcia dodatkowe – nieobowiązkowe poza czesnym to:

  • Szachy – królewska gra w szachy sprzyja wszechstronnemu rozwojowi dziecka – kształci pamięć, umiejętność abstrakcyjnego i logicznego myślenia, rozwija kompetencje matematyczne i wyobraźnię przestrzenną. Dlatego też wpływa na rozwój intelektu, zwiększa aktywność umysłową, rozbudza twórcze zdolności.
  • Judo – to zajęciarozwijające bardzo wszechstronnie ze względu na różnorodne formy ćwiczeń.  Zajęcia obejmują ćwiczenia ogólnorozwojowe, gimnastyczne, akrobatyczne, siłowe, zwinnościowe, gibkościowe. Judo rozwija u młodego człowieka wiele cech zarówno fizycznych jak i intelektualnych takich jak: zwinność, siłę, wytrzymałość, szybkość, spostrzegawczość, odwagę, odporność, koncentrację itp. Oprócz niezaprzeczalnych korzyści psychologicznych jakie niosą ze sobą ćwiczenia w judo,  trenowanie judo zwiększa u dzieci pewność siebie, zmniejsza ilość zachowań niepożądanych w domu, przedszkolu  i szkole, rozwija zdolności motoryczne i poznawcze, rozładowuje nadmiar energii. Dodatkowo wspaniale uzupełnia proces integracji zmysłów, które powszechnie są wypracowywane na zajęciach SI (Integracji Sensomotorycznej).
  • Terapia logopedyczna – obejmuje swoim zasięgiem całość specyficznych, zamierzonych oddziaływań ukierunkowanych na usunięcie wszelkich zakłóceń procesu porozumiewania, tj. od prostych wad wymowy do niemożności mówienia włącznie. Oddziaływania te mają na celu: usuwanie zaburzeń mowy, przywracanie mowy w przypadku jej utraty, nauczanie mowy, która się nie wykształciła, wyrównywanie opóźnień rozwoju mowy, wypracowanie odpowiedniego poziomu sprawności językowej, likwidację przyczyn i skutków pierwotnych oraz skutków wtórnych, do których zalicza się zarówno psychologiczne, jak i pedagogiczne konsekwencje zaburzeń mowy. Zajęcia prowadzone są dla dzieci po przeprowadzeniu badań przesiewowych i odbywają się indywidualnie w sali zajęć logopedycznych.
  • Język angielski zaawansowany
  • Zajęcia z integracji sensorycznej – Jeśli kilkulatek nie lubi się huśtać, niezgrabnie biega, bardzo przeszkadzają mu metki w ubraniach? To mogą być objawy kłopotów ze zmysłami, czyli z integracją sensoryczną. Dziecko może też się bać wchodzić na drabinki, często się potykać i wciąż przewracać przedmioty, po które sięga. W dodatku nie lubi rysować i kąpać się w ciepłej wodzie. Dziwne? Niekoniecznie. Takie problemy nie muszą wcale znaczyć, że masz trudne dziecko albo że jest ono mniej inteligentne niż rówieśnicy, którzy dobrze funkcjonują i nie mają z podobnymi zadaniami kłopotów. W przypadku niektórych dzieci powodem problemów jest nieprawidłowe przetwarzanie wrażeń zmysłowych. Bo to właśnie one mają wpływ na to, jak dziecko radzi sobie na co dzień. Terapia integracji sensorycznej określana jest mianem „naukowej zabawy”. Podczas sesji dziecko huśta się w hamaku, toczy w beczce, jeździ na deskorolce czy balansuje na kołysce. Przez zabawę przyjemną i interesującą dla dziecka dokonuje się integracja bodźców zmysłowych oraz doświadczeń płynących do ośrodkowego układu nerwowego, co pozwala na lepszą organizację działań. Zajęcie te prowadzone są indywidualnie dla dzieci, które mają diagnozę integracji sensorycznej.

Wszystkie zajęcia prowadzone są przez  wysoko wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę.
Nasze przedszkolaki wraz z nauczycielami przygotowują i  uczestniczą w uroczystościach takich jak:

  • Dzień Mamy i Taty,
  • Dzień Babci i Dziadka,
  • Mikołaj,
  • Bal karnawałowy
  • Zakończenie roku szkolnego
  • Jasełka,
  • Przedstawienia świąteczne,
  • Zajęcia otwarte z rodzicami,
  • Teatr Wielkich Pociecha – przedstawienia w wykonaniu rodziców,
  • Piknik rodzinny,
  • Pożegnanie absolwentów
Call Now Button